Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Informator kuracjusza NFZ

INFORMATOR KURACJUSZA NFZ

Informator  kuracjusza Narodowego Funduszu Zdrowia zawiera podstawowe informacje dotyczące: rezerwacji, zakwaterowania, wyposażenia pokoi, wyżywienia, parkingu itp.

Najczęściej zadawane pytania

CZY MOGĘ ZAREZERWOWAĆ POKÓJ?

Nie prowadzimy rezerwacji pokoi, są one przydzielane na miejscu. Pokoje 1-osobowe przydzielane są osobom ze znacznym stopniem niepełnosprawności, z przewlekłymi chorobami potwierdzone zaświadczeniem lekarskim i wysłanym do nas wcześniej na e-mail bok@23wszur.pl

CZY MAŁŻEŃSTWA NA POBYT SANATORYJNY SĄ KWATEROWANE WSPÓLNIE?

Tak, małżeństwa są zakwaterowane we wspólnym pokoju. Małżeństwa o innych nazwiskach, powinny zgłosić ten fakt przed przyjazdem w Biurze Obsługi Kuracjusza pod nr telefonu +48 501 948 131, +48  501 957 694 lub e-mail bok@23wszur.pl

CZY W POKOJU JEST TELEWIZOR, CZAJNIK, LODÓWKA, SUSZARKA DO WŁOSÓW?

W każdym pokoju jest telewizor płatny (wg cennika), bezpłatna lodówka i czajnik. Nie posiadamy suszarek do włosów.
CZY SĄ RĘCZNIKI I SZLAFROKI W POKOJU?
W pokoju znajdują się dwa ręczniki na osobę (mały i średni) - wymiana raz podczas turnusu. Szlafroków nie zapewniamy.
CZY JEST NA WASZYM TERENIE PARKING I CZY TRZEBA REZERWOWAĆ MIEJSCE?
Nie prowadzimy rezerwacji miejsc parkingowych. Parking jest płatny (wg cennika). Liczba miejsc jest ograniczona.
CO NALEŻY ZABRAĆ ZE SOBĄ NA KURACJĘ?
Ręcznik kąpielowy, klapki, czepek na basen, strój kąpielowy, strój do gimnastyki, obuwie sportowe. Obowiązkowo dokumentację medyczną, dowód osobisty, skierowanie!
CZY AKCEPTUJECIE ZWIERZĘTA?
Nie, jesteśmy szpitalem uzdrowiskowym i przebywanie u nas zwierząt jest niemożliwe.
W JAKICH GODZINACH PRZYJMUJECIE KURACJUSZY I GDZIE NALEŻY SIĘ ZGŁOSIĆ?
Przyjmujemy Państwa w godzinach 07:30 – 19:00, Biuro Obsługi Kuracjusza ul. Orla 3.
CZY W OBIEKCIE ISTNIEJE BEZPRZEWODOWY DOSTĘP DO INTERNETU?
Tak, możecie Państwo korzystać na swoich urządzeniach z bezpłatnej sieci Wi-Fi szpitala.
CZY POBIERANA JEST OPŁATA UZDROWISKOWA?
Tak, wg stawki.
CZY MOŻNA WYBRAĆ DIETĘ PODCZAS POBYTU?
Oferujemy Państwu dietę standardową lub lekkostrawną.
KIEDY BĘDZIE BADANIE LEKARSKIE?
Badanie lekarskie oraz zlecenie zabiegów odbywa się w pierwszej dobie pobytu.
CZY W BUDYNKU JEST WINDA?
Tak, w każdym naszym budynku znajduje się winda.
CZY MOŻNA PŁACIĆ ZA POBYT KARTĄ I OTRZYMAĆ FAKTURĘ?
Opłatę należy uiścić w ciągu 3 pierwszych dni pobytu – gotówką lub kartą. Na życzenie wystawiamy fakturę.
CZY W DNIU PRZYJAZDU JEST OBIAD?
Tak, pobyt rozpoczyna się obiadem od godz.14.00.
CZY SĄ DOSTĘPNE PRALKI?
Nie posiadamy pralek.
CZY ZAPEWNIAMY TRANSPORT DO SANATORIUM?
Nie zapewniamy. Przyjazd do sanatorium, to sprawa indywidualna. Można do nas dojechać autobusem z Wrocławia lub Kłodzka.
CZY MOŻNA PRZYJECHAĆ DZIEŃ WCZEŚNIEJ DO SANATORIUM?
Dzień Państwa przyjazdu jest dniem wyjazdu poprzedniego turnusu i to zależy czy będziemy dysponować wolnym pokojem. Zachęcamy do kontaktu mailowego z zapytaniem o dany termin: bok@23wszur.pl
CZY MOŻNA ZMIENIĆ DATĘ TURNUSU?
W tej sprawie należy kontaktować się ze swoim Oddziałem Narodowego Funduszu Zdrowia
CZY JEŚLI SIĘ SPÓŹNIĘ NA LECZENIE OBOWIĄZUJE DODATKOWA OPŁATA?
Tak, każda doba Państwa spóźnienia lub wyjazdu wcześniej jest dodatkowo płatna 176 zł.
CZY STOŁÓWKA I WSZYSTKIE ZABIEGI SĄ NA MIEJSCU?
W każdym naszym budynku znajduje się stołówka, natomiast baza zabiegowa mieści się w trzech budynkach, a basen w parku.
CZY DOSTANĘ L4 NA CZAS POBYTU?
Leczenie sanatoryjne jest realizowane w ramach urlopu wypoczynkowego.
CZY JEST PRZECHOWALNIA ROWERÓW, NART?
Niestety nie posiadamy takiej przechowalni.

 

Biuro Obsługi Kuracjusza

Ikonka telefonu tel. 74 8117 219