Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Zdjęcie przedstawia kuracjuszy komercyjnych

INFORMACJA DLA GOŚCI KOMERCYJNYCH

Informator dla gości komercyjnych zawiera podstawowe informacje dotyczące pobytu w sanatorium: wyżywienie, co zabrać na pobyt, zaliczka, czy przysługują mi zniżki, parking, badania lekarskie itp.

Najczęściej zadawane pytania

Jaką minimalną ilość dób należy zarezerwować na pobyt pełnopłatny i ile zabiegów?

Dysponujemy turnusami: 7-dniowymi, 14-dniowymi, 21-dniowymi (ilość dni stanowi sumę dni odpowiadających dobom). Posiadamy tylko pobyty z czterema zabiegami leczniczo - rehabilitacyjnymi w dni powszednie - łącznie w turnusie 7-dniowym 20 zabiegów, w turnusie 14-dniowym 40 zabiegów i w turnusie 21-dniowym 60 zabiegów (za dni świąteczne zabiegi nie przysługują) ich rodzaj określa lekarz na podstawie przeprowadzonego badania.

JAKIM POSIŁKIEM ROZPOCZYNA SIĘ POBYT?

Pobyt rozpoczyna się o godz. 16:00 w dniu rozpoczęcia turnusu (kolacja), a kończy ostatniego dnia turnusu o godz. 14:00 (obiad).

CZY MOGĘ WYBRAĆ POKÓJ, JEŚLI PRZYJEŻDŻAM NA POBYT PRYWATNY?

Osoba rezerwująca wybiera tylko rodzaj pokoju: 1 lub 2 osobowy. Nie podajemy numeru pokoju, ani piętra na którym się znajduje.

 

CZY WYKUPUJĄC JEDNO MIEJSCE W POKOJU 2 OSOBOWYM BĘDĘ MIESZKAĆ Z OBCĄ OSOBĄ?

 Nie kwaterujemy dwóch obcych sobie osób. W przypadku braku pokoi 1 osobowych opłata za pokój 2 osobowy (dla 1 osoby) wg cennika jak za pokój 1 osobowy.
CZY MUSZĘ WPŁACIĆ ZALICZKĘ NA POBYT PRYWATNY?
Nie wymagamy zaliczek. Wszelkie płatności należy uiścić najpóźniej do 3 dni po przyjeździe w kasie Głównej Szpitala.

CZY PRZYSŁUGUJĄ MI ZNIŻKI?

Dokumentami uprawniającymi do zniżek są karty informacyjne lub rachunki za pobyt w 23WSzU-R. Kuracjuszom korzystającym z leczenia pełnopłatnego w Szpitalu oferujemy rabaty:
- 5% począwszy od drugiego pobytu pełnopłatnego,
- 10% począwszy od szóstego pobytu pełnopłatnego,
- 15% począwszy od dziesiątego pobytu pełnopłatnego.

JESTEM EMERYTEM WOJSKOWYM CZY PRZYSŁUGUJĄ MI ZNIŻKI?

Oferujemy rabat w wysokości 10% od kwoty końcowej pobytu pełnopłatnego tylko
w przypadku, gdy osoba okaże ważną legitymacją: weterana poszkodowanego poza granicami kraju, emeryta/rencisty wojskowego, inwalidy wojennego lub kombatanta.

CZY MOŻNA KORZYSTAĆ W RAMACH PAKIETU ZE WSZYSTKICH ZABIEGÓW OFEROWANYCH PRZEZ PAŃSTWA?

Z puli oferowanych przez szpital zabiegów wykluczone z pakietu są: stymulacja indukcyjna (SIS), komora hiperbaryczna. Dodatkowo dostaniecie Państwo karnet wstępu do kompleksu basenowego bez limitu czasu.

CZY W POKOJU JEST TELEWIZOR, CZAJNIK, LODÓWKA, SUSZARKA DO WŁOSÓW?

W każdym pokoju jest bezpłatny dostęp do telewizji, lodówka, czajnik oraz suszarka do włosów.

CZY SĄ RĘCZNIKI W POKOJU?

W pokoju znajdują się dwa ręczniki na osobę (mały i średni).
CZY JEST NA WASZYM TERENIE PARKING I CZY TRZEBA REZERWOWAĆ MIEJSCE?
Nie prowadzimy rezerwacji miejsc parkingowych. Parking jest płatny wg cennika.

CO NALEŻY ZABRAĆ ZE SOBĄ NA KURACJĘ?

Ręcznik kąpielowy, klapki, czepek na basen, strój kąpielowy, strój do gimnastyki, obuwie sportowe.

CZY AKCEPTUJECIE ZWIERZĘTA?

Nie, jesteśmy szpitalem uzdrowiskowym i przebywanie u nas zwierząt jest niemożliwe.

CZY W OBIEKCIE ISTNIEJE BEZPRZEWODOWY DOSTĘP DO INTERNETU?

Tak, możecie Państwo korzystać na swoich urządzeniach z bezpłatnej sieci Wi-Fi szpitala.

CZY POBIERANA JEST OPŁATA UZDROWISKOWA?

Tak, wg stawki.

CZY MOŻNA WYBRAĆ DIETĘ PODCZAS POBYTU?

Oferujemy Państwu dietę standardową lub lekkostrawną

KIEDY BĘDZIE BADANIE LEKARSKIE?

Badanie lekarskie oraz zlecenie zabiegów odbywa się w pierwszej dobie pobytu.

CZY MOŻNA PŁACIĆ ZA POBYT KARTĄ I OTRZYMAĆ FAKTURĘ?

Opłatę należy uiścić w ciągu 3 pierwszych dni pobytu – gotówką lub kartą. Na życzenie wystawiamy fakturę.
CZY STOŁÓWKA I WSZYSTKIE ZABIEGI SĄ NA MIEJSCU?

W każdym naszym budynku znajduje się stołówka, natomiast baza zabiegowa mieści się w trzech budynkach, a basen w parku.

 

Biuro Obsługi Kuracjusza

Ikonka telefonu tel. 74 8117 219